My Rainbow Dreams

Just Blogger Templates

Saturday, August 6, 2011

s0raNg2 di ruMah...... urm pe k0wang buat??

assalamualaikum pembuka bicara..... ^_^


entry kat atas ni xde lar segempaq mane p0n tapi saje nak tanye k0wang2 kat luar tu pe k0wng buat if tggal s0wang2 diri kat umah cam aku sekarang ni... Babe, aku duduk sowang2 diri taw kat umah, umah sewa lak tu. iF kat kampung sndri, wa xkesah beb... ni dkat negeri owang, weekend lak tu sume nak bLik kampung and tup-tup t'pakSa lar aku tinggaL s0wang diri... nasib baik eDen ni tabah. HuKHuk..

okey2 kite b'balik pada ptanyaan aku tadi... k0wang buat apa ye? 
aku? aKan ku citErkan kisah sedey aku ni satu-persatu...... wawawa

1. muLa-mula aku bangun tid0....of c0urse lar mmg dah takder owang kn, aku teng0k siling and then kembali baring sambil tarik nafas.... susah taw nk mulakan hari s0wang diri..huhuh

2. fikir2 dan berangan...5 minit berlalu... 10 minit berlalu...pastu pikir nak mand dulu or bersihkan bilik....and another 10 minit berlalu lagi.... okey2 lar kite gi hall dulu teng0k cite pastu baru decide... (pemalas punyer budak).

3. tukar2 channel....urm xde yang mnarik. Then hp b'bunyi, hehee of c0urse ler msj dari eN. biE.... 

4. j0m mandi lar..lagi lame kt hall lagi aku malas nak b'gerak... Nak wangi2 then ley sambung mesej eN. biE.

5. saPu lantai tapi disebaBkan kemahiraN menyaPu tu kurang s0 lantai tak bersiH2.....nasib kau lar lantai..

6. tadi semPat laYan hindustAn! akshay kumar and my favourite actress lar kareena kap0or... huhu t'gelak aku sowang2 tg0k cite 2 babe. Hilang ler skit b0rink tu kan..

7. daH tak taw nak watpe s0 aku gi cermin buat macam2 mimik muke.... hehehe c0mey jugak (ala aku nak perasan pon tak ley kew?)

8. okey sampai ler skg aku ter0s bukak lapt0p misz y0Ya member umah aku nih tp dgn keizinaN die lar kn then main game....syiookkk wooooo.... pastu p0st entry t0k k0wang2 sume lak.... tp arini xder picture lar...huhuh

ad0h....ape lar aku nak buat sampai tgah malam nanti ye...and es0k lgi... akan berulang lagi kew epis0d sedeyku ini... ayat tak ley nak blah kan... 
Apapun aku nak ucapkan seLamat menyambut raMadhan dan sem0ga bulan penuh kerahMatan ini, puasa dan ibadah kite diraHmati oleHNYA...amiiinnnn.....

ciao...... 

0 L0vin m0vin: